SHOPPING

Jag vet, dålig updatering. Förlåt, men jag har knappt varit hemma och haft tid att blogga.
Idag var vi iallafall in till Västerås och kikade in på Hööks. Jag kollade på schabrak och Swarowski-pannband. Eller är det äkta Swarowskikristaller? I alla fall så är jag sugen på att köpa ett sånt nästa gång jag åker dit och det kostade ju bara 200 kr så det är ju inga stora pengar vi pratar om här ;)
Vi köpte ett nytt regntäcke till Pepper eftersom det han har är fodrat och det kanske är lite varmt att ha nu på sommaren även om det regnar, så det blev ett sånt här fint lila med rosa och gråa stjärnor på, han blev jättefin i det! :)

Täcket kostar 499 kr finns i storlek 85-135cm (alltså bara ponny). Så här ser det ut:
STOR bild på täcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0