HELP ME?

Jag har beslutsångest! Vilken av dessa outfits är finast!?

En röd och marin outfit :)

Jag har ideer med båda:
Outfit 1: Röd kavaj med marinfärgad krage, mörkblåa tretorn, röda stigbyglar, mörkblå schabrak + luva och röda benskydd
Outfit 2: Marinfärgad kavaj med röd krage, röda tretorn, eventuellt blåa stigbyglar (vill ha de från Hööks men dom är lite för ljus tror jag), rött schabrak + luva, mörkblåa benskyddskydd.
Hjälmen och västen är för båda.

Ska snart köpa nån av de här kavajerna, och allt hänger på vilken jag köper och jag kan verkligen inte bestämma mig! Hjälp mig. Vilken av outfitsen tycker du jag ska ha? :)




Kommentarer
Postat av: viilma :))

outfit 2 !(: <3

2010-06-05 @ 21:33:04
Postat av: vendela

också 2 :)

2010-06-08 @ 14:29:45
URL: http://vvvendelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0