KLUBBTÄVLING!

Var med i finalen av klubbtävlingen Suracupen idag! Har inte varit med tidigare så det räckte ju inte till nån total placering eller nåt.

Men i alla fall.
Jag hoppade en bana på 100 cm. Han hade skitfin galopp och så, och jag kände verkligen att jag inte behövde rida som en dåre mellan hindrena. Vi gick dubbelnolla, men med ganska dålig tid, eftersom jag hellre satsar på att klara hindren än att rida snabbt och med snäva svängar. Dessutom så är Pepper ganska svår att svänga snävt med eftersom han är så storgalopperad ;)
Sen hoppade jag en omgång till på 110 cm. Lite tröttare nu, men ändå jäkligt fin i galoppen fortfarande. Fick nedslag på första hindret, men vi kom alldeles för nära så jag får väl vara glad att han hoppade i huvudtaget. Annars gick banan hur bra som helst!

Han var så himla duktig och ärlig idag, pusshäst! ♥

 

Bilder från dagen kommer nog senare! :D Men inte idag tyvärr :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0