OUTFITS

Satte ihop dessa igår. Jag har lite ideer...

röd

grön
(Jag vet att färgerna inte riktigt stämmer ihop här men ungefär. Och jag vet att jag glömde sätta in bilden på hjälmen men det ska vara samma som ovan)

Kavajen: Kommer inte ha den som är på bilden men jag hitta ingen bra bild med svart kavaj ;) Men i alla fall så har jag tänkt att jag ska göra lösa kragar i olika färger som jag på något sätt ska kunna sätta fast och ta bort från den riktiga kavajkragen. Alltså den ska sitta ovanpå (som på bilden) med hjälp av kardborrar eller knappar eller något. Sen kan man byta färg som man vill sen så att kavajen också får lite färg men ändp kan matcha outfits i olika färger ;)
Stigbyglarna: Köper svarta enkla stigbyglar i plast, som jag sen spraymålar med färgen jag vill ha! Det är ganska många som gör så redan men jag tycker det är smart ;)

Problemet är jag inte har någonting av det här xD Men mamma har lovat mig en ny kavaj så då får jag väl köpa en svart, och en ny hjälm behöver jag snart också. Det andra får jag nog köpa själv, men dom är inte det viktigaste, det kan vara vilka svarta stövlar som helst! ;)

De här outfitsen har jag flera färgidéer på: vit, orange, blå, brun osv. Får se hur långt jag kommer ;)¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0