ÄNDRADE PLANER

Jag struntar i Nyby-Torshälla på lördag, i och med att han behöver nya skor med fyra broddhål eftersom det är gräsbana, och det blir för dyrt.
Så, om jag får, så ska jag åka med DIV III-laget i dressyr till Baståsen och tävla LB:1 på söndag i stället! Längesen jag var ute på dressyrtävling, så det ska bli kul. Laget ligger sist, så dom hoppas väl på att jag ska få upp dom i placering, och jag ska verkligen försöka ;) Hoppashoppashoppas mamma går med på det :)

Sen blir förhoppningsvis hopptävling i Vingåker i 2&4 Juli istället :) Jag vill hoppa LB & LB+5 på fredag och LA på söndagen. Det är en slags meetingtävling som heter Guldsporrarna och man måste vara med i 3 klasser, och det är MSV hoppning på lördagen och på den nivån är vi ju inte ännu, så det får bli fredag&söndag, om det blir något i huvudtaget, men jag hoppas på de! :D

Kommentarer
Postat av: Inez

:O har ni division 3? Fan vad ball, här har vi bara Div 1 och Elit, eller MAX Div 2.. x)

2010-05-27 @ 14:13:47
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0