HAR INGA BRA RUBRIKER :)

Har precis städat klart rummet, lite dammigt kan jag säga! :o

Ingen ridning idag eftersom Vilma har Pepper på måndagar, så jag har varit hemma och latat mig hela eftermiddagen. Hade tänkt ta mig en liten springtur men jag orkade inte pallra mig bort till spåret x) Får bli en annan dag helt enkelt.

Imorgon ska jag och Emma åka hem till Sandra Odelberg Noyez i Hallsta och hoppträna lite, ska bli sjukt kul! Jag tror inte att jag har åkt bort och tränat en enda gång med Pepper? Undrar hur han reagerar haha :D Bilder kommer kanske, om Emma kan ta med sig sin kamera ;)

Nu ska jag hoppa in i duchen en snabbis, sen väntar sängen. Somnade inte förrän vid 12 igår och det märktes i morse kan jag säga! Om inte annat märks det nu :P

puss&godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

jag tar med kameran så kan mamma ta kort och filma :D<33333

2010-05-17 @ 21:35:02
Postat av: Evelina

Fin blogg:) tävlar du med dina hästar?

2010-05-18 @ 17:08:20
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0