PLUGGA & SOVA

Har precis avslutat mitt 1-timmespluggande. Blev matte, om procent, och svenska, om upplysningstiden. Snacka om att jag är trött på procent! Så himla jobbigt att räkna -.-

Ingen ridning idag efter som det är måndag = Vilma har Pepper. Så jag har varit hemma och jobbat på en ny bloggheader som är något sommrigare än denna. Mer säger jag inte, utan resten får ni se när den kommer upp, vilket beräknas bli imorgon eller på onsdag. Får se ;)

Jag är fortfarande glad över min lyckade LA-debut igår, och hoppas VERKLIGEN att jag kan åka till Nyby-Torshälla på lördag och starta i alla fall LB, eftersom mamma inte har råd med mer, men jag kan ju fråga pappa om han har lust att betala LA:n :)

ska göra mig i ordning för natten nu. Hoppas det går att sova trots min illröda solbränna sen i lördags som fortfarande gör fruktansvärt ont... Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0