Sängen väntar... Snart!

Har nyligen hoppat ur duchen och sitter nu här med en tallrik rabarberpaj som mamma bakade idag! Den är näst intill slut efter att jag har gått lös på den ;)

Men i alla fall, dagens ridpass:
Red ute i paddocken, värmde upp över trav- och galoppbommar. Han var riktigt pigg och fräsch och när jag skulle öka så bockade han av glädje! Sen satte jag upp ett kryss på 30-40 cm i mitten och skulle träna på avsprångspunkter men han var helt galen och bara körde upp huvudet och sprang ifrån mig! :o Det brukar han aldrig göra, speciellt inte på så små hinder, men det var ju i och för sig bra att han är framåt ;)

Längtar men är ändå nervös inför nästa söndag, då vi ska debutera LA! :s Fast som tur är så är det på hemmaplan, jag tror inte att jag skulle ha gjort det någon annanstans ;)

Nu ska jag ta lite mer paj, hihi, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0